Wednesday, August 18, 2004

棟篤神探咒死人冇命賠語錄

我朋友send給我的<篤棟神探>語錄,雖則大部份都係得啖笑,老人家聽到會大喊大吉利是,不過都係求開心o者,大家當玩睇下都幾過癮~~

『唔使騰,No problem!』

『世事無絕對,只有無頭緒!』

『奧~賣~割』

『凶險界女長人!』

『若要人不知,唔好太低B!』

『四個字:關你乜事?』

『哩 D and gen塗文!』

『呢D & jer騰文!』

『劈、"偶"、插、打、搣 !』

『隨口up,冇秘笈 !』

『咩啊(Mia)!』

『唔好叫我阿SIR,叫我莫探員!』

『越大隻,越抵錫!』

『名劍風流,大劍下流!』

『一個完美既淫婦必需要唔似一個淫婦!』

『我set左個局,I set you up!』

『酥皮vs 冰皮 絲絨奶茶!』

『我唔信詛咒可以殺人,除非你近距離三日三夜係咁同個個人講:咁多人死你唔死...咁多人死你唔死...!』

『賣保險既性質係乜野?就係每日同人講:呀生,你聽日會死架喇喎,後日會死喎,你呀爸又可能會死架喎!快d黎買保險!!!』

『真係佛都有火!』

『唔在乎你有無俾人奸,只在乎你交唔交到單!』 (李慧慧)

『乜屎水都要煲架咩?叮番熱呀?』

『人形脂肪共同體』

『一瞇埋眼...簡直係國色天香』

『三鄉村士? 真係穿得好屎下喎!』

『我係一隻無雀既腳……我係一隻無腳既雀仔~』

『老婆friend,o拿o拿聲』

『吃喝玩樂,不勞而獲』

『人渣之中賤渣』

『無論點都好都唔可以打女人』 (@_@"?)

『只要你唔話我隻底牌俾人知,我可能可以一直嬴落去!
上天一次過俾返晒D籌碼我,原來係要我玩多一次人』

No comments: