Tuesday, March 23, 2004

難忘的熱血~~!

不得了啦~原來政大港澳兵團個個都咁熱血~~!

平日都極少見政大港澳人像其他學校的港澳人一樣得閒組團出來運動運動,
原來要運動起上來個個都唔係人咁品~~!

足球隊籃球隊猛將如雲,面對強頑對手絕不手軟腳軟~
排球隊同女籃的女將們面對份量十足的對手仍硬碰硬,誓不認輸~><
臨時組軍的羽毛球隊依然打到讓對手不敢鬆懈~
當然少不得我們的乒乓球雙煞,最勁是你們了~~!

就連我這個平時不太運動的人,
都變得熱血起來,
雖然只是個下了場一分鐘的大後備,
但依然四處亂跑,
不要臉地到處撩打球~~

今次真係好多謝小丸,粉粉,tracy,叮噹同嘉嘉,
俾左個機會我成為女藍ge一分子,
認識到何謂真正的打籃球~~

不過最可惜的是我們苦練多日的十人十一足取消了~~
為甚麼你要下雨呀~~?

不過我真的真的一萬個很開心,
也一萬個很疲累~~=_=,
比賽後一天像被人打一身一樣,
全身腰酸骨痛,
這就是平日不做運動的後遺症了~~!
奉勸各位趁後生要多運動,
以免日後副老骨頭不使聽喚~~!

p.s.話說當日在球場上遇上一個很臉熟的人,隨口跟他say個hi...
然後我們又在球場的另一邊遇上,我又隨口跟他say個hi...他靦腆的問我:你係邊個呀?我話:你係咪住xx花園架,你住o向xx樓架嘛...佢:哦~你是住yy樓的...我:是住zz樓才對...佢:我們好像以前也見過...我:係呀,在桃園機場丫嘛...佢:哈哈,好神奇啊~~...我:哈~哈哈...都唔知講咩

下次都係唔好亂咁同人hi~~免得你記得人時人地又唔知你係乜水...=_=

No comments: