Thursday, May 27, 2004

有覺唔訓

其實我都唔想,只不過此處實在係太熱~~~~@@

咁夜唔訓,
有咩好做?

聽歌是也~~!
一堆舊歌等住我click,
playlist如下:

All I Want Is You - 911 (咸豐年前的歌)
Hands Clean - ALANIS MORISETTE (正點的Acoustic Guitar)
Song For You - EXILE (台譯--放浪兄弟...甚麼鬼譯法?!)
樂園,why? - 平井堅 (今朝先知佢破左23年紀錄兩隻singles入左oricon前五名,下午食飯就咁o岩睇到個MTV,實在係太有緣~~)
祖與占 - At 17 LIVE (At 17唱LIVE真係好得呀,下午食飯時睇到SHINE在台灣發展第一炮的MTV,SHINE睇泥俾人放逐左泥台灣@@)
Going Under, Whisper - Evanescence (其實都唔算係咩舊歌,不過vocalist Amy Lee 把聲實在係好powerful,好Gothic!)
Beautiful Dreamer - Sowelu (剛出道時的single,其實我都唔知點解鐘意聽)
Say My Name, Jumpin' Jumpin' - DESTINY'S CHILD (仲未紅到好似宜家咁ge Beyonce)

大約係咁多啦,
呢期好似都冇乜新歌好聽,
聽落都冇一首好想好想去吸返泥聽,
唔通真係新不如舊?!

今日睇左的電影Trailer兼製作花絮兼interview,
WA......大製作,有水浸,大海嘯,火山爆發,新冰河時期,大風暴......
睇到心都寒埋,
自從911之後,都冇乜人想睇呢D災難片,
不過呢套應該冇乜衝突,
講ge都係人類文明破壞生態導致溫室效應人類自食惡果o者,
希望D人睇左真係知驚啦~~
(不過我諗佢地拍O個場水浸同暴雨戲都浪費左唔少水資源~~@@)

反而人人講緊ge (<特洛伊>,<木馬屠城記>)我又冇乜興趣wor,
原因係我不嬲都唔喜歡睇史詩式戰爭片,
加上Brad Pitt D雞肉...同埋冇左銀髮同好瘦ge Olando,
OH...當堂冇哂吸引力~~
我諗惟一吸引我入場都係美女Helen,
又或者彌補一下我舊年冇讀Troy而搞到期中考西概唔合格啦~~
講真,我到宜家都唔係好知木馬屠城記到底係咩一回樹......

明天又要上口訓,
上口訓簡真就係呢個學期的一大噩夢,
堂堂都要睇D社會政治野,
真係睇到頭都痛,
明天又來Feminism,
其實看唔明都唔係咩大問題,
最大問題係課堂的死寂實在令人頂唔順,
十幾人關埋門就......靜哂......
每堂都極期待放學的一刻,
又唔走得堂,
都唔知點。

我知好多做緊報告溫緊習ge人睇到篇野想打我架喇,
但其實我都有報告後日交架,
但係......我又唔記得左,
聽晚死得了~~~

No comments: