Saturday, April 17, 2004

哪有一天

禮拜五,雖則說是考試的最後一天,
但一點都不好過...

昨晚,與印第安人,清教徒,商人,叻人,傻人,瘋人......
一堆美洲人歐洲人殖民者打至天昏地暗日月無光,
完全將俞大俠的初會擺埋一邊...
其實呢,我是想早點起床把它K.O.掉的,
只可惜...

真係人算不如天算,
當我訓醒之時,
已是八點校鐘敲響之際,
仲溫乜丫...唉~~~
惟有硬著頭皮厚著臉皮去考試啦~~

仲要俾人編去坐頭位,
今次好了,
沒有人可以擋在我前面了,wahahaha~~好兆頭!

不過原來一切一切都只不過是假象,
現實中,俞大俠的考卷又會點簡單丫~~
90分那題...
好了,我投降了,只怪自己蠢,笨,懶,黑!

考文學還好,千挑百揀選了四題作答,
過程總算順利~~
無驚無險又到3點。
就係咁,考試無間道就完左,
我是大輸家,考完之後還要在心虛後悔無間受折磨~~

點解!
一個人黑起上來連雪糕都恰我,
我生平食過一支最貴的雪糕,
盛惠三十個大洋~~!

由於頭髮日久失修,
趁今日考完試咁高興,
又拿起較剪剪呀剪...
"chup!chup!"
兩撮頭髮就這樣掉下,
哎呀~~弊家伙,剪得太短...
=_=||||


好一個白痴的髮型配一個白痴的我~

No comments: