Tuesday, April 06, 2004

一些小格言

又係時候教大家一d做人ge道理喇~~

相信大家都知道富蘭克林係邊個,佢除左發現電呢樣好洗好用ge能源之外,仲係一個政治家,有好多佢ge思想都好值得我地參考架,有d大家都好耳熟能詳:

To Lengthen thy life, lessen thy Meals. (哈哈,節食減肥可長壽,我亂  講架咋:P)

  Tongue double, brings trouble. (少說話,多做事)

  Early to bed and early to bed, make a man healthy wealthy and wise.
(呢句唔駛講啦,唔準熬夜,唔準賴床!)

  Well done, is twice done.

Have you somewhat to do to-morrow; do it to-day.

One To-day is worth two To-morrows.
(今日的事今日做)

如果依足以上呢幾條秘訣來當個學生,我肯定我今日已經寫起篇paper,可能溫緊經濟或者會計又或者文學又者已經寫緊作文,我可能係一個優異生,我可能每日都可以輕鬆應付學業考試工讀,我可能在不久的將來係一個成功人士......

好一個如果=_=~~

No comments: