Thursday, April 08, 2004

Tell Me WHY ?

點解~~

點解要生病?
點解D藥愈食愈眼訓?(正常現象LOR...)
點解要寫PAPER?
點解我唔識寫PAPER?
點解Deism同Enlightenment同Puritanism要關我事?
點解要寫作文?
點解我唔識作文?
點解老師話我寫e貓唔show respects俾佢?
點解佢唔check返我個學號?
點解要上堂?
點解我唔想去上堂?
點解我唔鐘意ERICK?
點解要俾我見到佢俾佢女朋友掌(手國)?(奇怪...)
點解我要接電話?
點解我要接某人電話?
點解我無論點答個答案都唔夠完美?
點解我唔掟佢電話CUT佢線用粗口鬧X佢?(冷靜D冷靜D...你室友睇緊架,有咩得罪...就...噢...)
點解個個都有得玩我冇得玩?
點解...
點解我要問咁多點解...?

我扁嘴~

我生氣喇~~

我無力喇~~~

No comments: