Friday, April 18, 2003

流言雜記(4)---煩

話鋒一轉,我今日心情唔靚,不爽中...
事關我個語概報告,做到想死...
當初推我此等無領導才能兼無能兼一向報告低能的人出去做leader已經係一個天大的錯誤,
再者...我和我的組員,徹頭徹尾就是個火星撞地球的組合,
兩個來自唔同星球的人又冇Lingua Franca(自己查字典看看...)怎樣能溝通呢?唉....
我今天終於感受到──I’m tired of speaking Mandarin!
費盡唇舌...依然如是...
當你get唔到對方想點,
佢又get唔到你想點,
還能夠做甚麼呢?
我想不出來喔...個腦已經塞住左
還要收到一個煩上加煩的奪命追魂mail,
真係超───無───奈!

有點想殺人滅口呢...
(台長已經陷入妄想狀態之中...煩請多多包涵口出狂言)

好想找個沙包發洩...有人願意嗎?

No comments: